Mijn eerste ingeving:
I will always love you

Toegevoegd na 23 minuten:
Without you is ook erg populair, lees ik ergens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een goede ingeving van je, zeer plausibel.
(ik kan/wil het nummer niet meer horen)

Andere antwoorden (8)

Ik heb er geen statistieken over ...als ik nu ze 'My Way' , zal ik er allicht niet ver af zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik denk dat dat I Will Survive van Gloria Gaynor is. Ik kon de originele clip niet vinden, maar de muziek is wel van haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het niet te zeggen is in één keer, maar dat het per jaar verschilt wat een actueel nummer is en wat in de mode is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We've Got The Whole World In Our Hands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie wil mijn marmotje zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallelujah (Leonard Cohen)
I dreamed a dream (Claude Michel Schönberg,Herbert Kretzmer,Alain Boublil)
Natural woman (Aretha Franklin)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die nummers welke nu een hit zijn. En dus al bekend in de oren klinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast het nummer wat MrWrite vermeldt (I will always Love You) hoor ik ook regelmatig:
U2 met I Still haven't found what I am looking for