hoe heet die serie over een knuffel die in de woonkamer op een bank zit en alleen tegen die man praat en zodra er andere kome is die levenloos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (2)

Unhappily Ever After. En het is een konijn dat op een bank in de kelder zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oooo ja, die hadden we ook nog.
Dat je dat nog weet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist de titelsong. Hit the road jack... En dan ben je 2 klikken verwijderd van het antwoord... Haha
Lezen staat serie geen film.

Maar je bedoelt unhappily ever after.
Waanzinnig leuke serie trouwens