Hoe kan ik mijn CD met oefeningen afspelen op TV die geen chartaansluiting heeft?

Nu ten tijde van corona wil ik thuis sp sporten. Ik heb enkele CD's met oefeningen om thuis te sporten.
Maar mijn nieuwe TV heeft geen chartaansluiting. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Een CD speel je normaliter af via een CD-speler die je aansluit op een versterker. Daarnaast kan je een oudere laptop of desktop proberen. Voor een DVD gebruik je vaak een DVD-speler die je aansluit op een TV. Vaak inderdaad met een SCART aansluiting. Op nieuwere TV's ontbreekt vaak een directe SCART-aansluiting, en heb je een bijgeleverde SCART-adapter nodig om toch een SCART-apparaat aan te sluiten. Anders kan je nog kijken of er geel-wit-rood tulp aanwezig is en dan een SCART>tulp-kabel kopen. https://www.kabelblog.nl/tv-zonder-scart-aansluiting/ === Mocht je een laptop hebben met DVD-speler, dan kan je deze vaak via HDMI op je TV aansluiten en zo als nog je CD of DVD via de TV beluisteren/bekijken.

Toegevoegd op 23 mei 2020 07:18: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100