Worden die Ludolfs nog uitgezonden op Discovery?

En zoja dag en tijdstip graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die waren leuk he :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond ze geweldig maar ik kan nu niet meer vinden of en wanneer ze nog komen op tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keek ik ook geregeld, echt grappig. Helaas ook minder nieuws, Horst-Günther is overleden:
http://web.de/magazine/unterhaltung/tv-programm/tv-news/12073166-kult-schrotthaendler-horst-guenter-ludolf-tot.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En mocht je de film nog niet gezien hebben. http://www.bol.com/nl/p/dvd/die-ludolfs-de-film-bedankt-voor-italie/1002004009601993/index.html

Het beste antwoord

Helaas zijn ze nu niet weer op discovery maar zal denk rond de wintermaanden wel weer komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas niet het antwoord waar ik op hoopte maar toch een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ik hoop ook dat het gauw weer begint is gewoon gaaf om te kijken