Waarom zijn er bij de VRT slechts 3 journaals per dag, en bij de Nederlandse omroep bijna elk uur?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heeft dit met geld te maken? België is vele malen kleiner dan Nederland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlaanderen is nog veel kleiner.

Het beste antwoord

Vroeger hadden wij in Nederland ook minder journaals. In Nederland is het besef gekomen dat de journaals veel bekeken werden en in een behoefte voorzien. (Daarom bestaan er nu vele 24-uurs nieuwszenders als CNN en BBC-world) Overigens verschillen de journaals qua inhoud vrij weinig en daarom zijn die extra journaals relatief goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kwaliteit gaat daar boven kwantiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt
ben je nederlander of belg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeeuws-vlaming.