is het technisch mogelijk om t.v.zenders per stuk te ontvangen en te betalen?

Nu zijn we aan de willekeur van de kabelmaatscappijen overgeleverd,voorbeeld ,Ons brabant net gooit er bbc 1 en bbc 2 zomaar af.

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het ideaal vinden!

Het beste antwoord

Naast dat het technisch mogelijk is is er voor het normale kabelaanbod dikwijls sprake van een programmaraad die beslist wat er in het standaardkabelpakket wordt opgenomen. Ik zou eens op de site kijken van ons brabant wat hiervoor de overwegingen zijn geweest. Soms willen ze wel naar goede overwegingen luisteren. Maar wellicht vragen BBC 1 en 2 inmiddels geld voor doorgifte door de kabelmaatschappij en was het financiele overweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

technisch gezien absoluut. Maar of onze zender providers dat willen, dat denk ik niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Technisch gezien is dat geen enkel probleem.
Financiëel is dat oninteressant voor welke provider dan ook.
Dus zijn we overgeleverd aan de willekeur van de leveranciers.
Tot dat er meer leveranciers b.v. gebruik mogen maken van de kabel. Ja dan....