Hoe heet die serie met dat meisje dat onderdelen van een buitenaardse machine in de schuur had liggen

Dit is niet eens een grap, maar het is zo lang geleden dat ik er alleen nog rare details van weet.
Dat meisje ging in haar pyjama 's nachts naar buiten naar de schuur en daar had ze een aantal onderdelen van een of ander apparaat, en dat moest ze dan inelkaar zetten. Het windmolentje bovenop de schuur had er ook mee te maken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik herken je beschrijving, en na lang zoeken denk ik dat het "Children of the Dog Star" heette.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Haha ik heb je door; 1 april.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee helaas, geen 1 april grap. heb ik je toch nog voor de gek weten te houden
Out of This World
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij was het "Op visite bij Henk de Vries"