Het zijn een soort Lingo-achtige spelletjes, maar dan op papier. Er is een tijdsdruk van een minuut per pagina- het gaat vooral om snelheid in denken. Je moet een aantal woorden kunnen bedenken in een bepaalde tijd.
Deze 'ronde' duurt niet lang, het grootste deel valt dan zelfs al af! In de volgende ronde gaan ze bekijken of je een beetje een tv-face hebt. In deze ronde speel je 'echt'.
En dan? Afwachten of je door bent...

Heb je je aangemeld en ben je uitgenodigd of ben je gewoon nieuwsgierig?

Hopelijk heb ik je zo een antwoord gegeven waar je op hoopte!?