hoe heet dit auto programma?

dacht het eens gezien te hebben op mtv, er zijn 2 mensen die een auto hebben, met deze auto moeten ze een parcour afleggen, voordat ze dat doen mogen ze de auto pimpen, op de mnier van snelheid verbeteren of behendigheid verbeteren, later racen beide personen in hun omgebouwde auto en degene die de wedstrijd verliest moet de auto sleutels aan de winnaar geven, het is niet pimp my ride.
heb al op mtv alle shows op naam na gekeken maar kan het niet vinden..

Toegevoegd na 5 uur:
ja idd het heet slips maar kan op youtube of elders geen video er van vinden wel intro maar geen hele aflevering..iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de verte komt het me bekend voor,de 'host' is toch zogenaamd en of andere rijke gozer.

Het beste antwoord

Dit programma heet inderdaad Slips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het heet naar mijn idee slips of pinkslips. Dat was te zien op mtv