Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er een psychologie achter irritante reclames op TV?

Is het juist positieve of negatieve voor het stimuleren van de verkoop van het product?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als de reclame maar blijft ' hangen' bij de kijker, dus ook een vreselijk irritante reclame kan effectief zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe irritanter de reclame hoe meer mensen er over zullen praten. Dus dan hebben de product eigenaren gratis mond op mond reclame.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irritante reclames doen het niet zo goed. Maar hun doel is natuurlijk zodat jij t allemaal onthoud
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding