Wanneer begint minute to win it?

Ik zag een op een reclame dat minute to win it weer begint maar wanneer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
amigo
12 jaar geleden
weet je zeker dat je niet bedoelt: wedden dat ik het kan, daar zag ik ook een aankondiging van http://www.tienfan.nl/Blog/?p=19887
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja weten julie ook wanneer het weer begint?
amigo
12 jaar geleden
nee, ik heb gisteren echt gezocht maar nergens te vinden, alleen die van afgelopen voorjaar zie je telkens, vandaar ook mijn vraag of je niet dat andere programma bedoelde alternatief is een mailtje naar rtl4 (is het van hen?) sturen met deze vraag, dat werkt echt goed, ik wilde ook de titel van een liedje in een serie weten en kreeg keurig antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ga ik doen

Antwoorden (1)

minute to win it is op dit moment niet op tv. je kan nu naar wedden dat.. van jeroen van der boom kijken !