Bij welke omroep werd de serie SOAP (jaren '70) uitgezonden?

In de jaren '80 werd hij herhaald; door welke omroep weet ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Door de VPRO. Dat vermoedde ik al toen ik las dat de humor van die serie op het randje was. En het staat hier bevestigd: http://jeugdsentimenten.net/2005/05/24/soap/#comments
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

is het That '70s Show ?
zo ja dan is het op 2BE
die word nu nog uitgezonden
maar volgens mij bedoel jij een andere
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoelde inderdaad de serie SOAP (Billy Christell en
Robert Guilaume o.a.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus dan heb ik het juist
In de jaren ,,70-80 uitgezonden door de VPRO.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was de TROS