Wie zingen het introlied op SBS 6 van "Huis Anubis"

"huis Anubis is een werkdagelijkse serie, in de avond, over een aantal kinderen op een hogere school die een kamer hebben in Huis Anubis. Natuurlijk beleven ze van alles op hun school. maar speciaal in dat huis.
Ik heb nog steeds geen aftitilingsrol kunnen lezen, maar wil wel graag weten wie dat beginlied zingt of zingen.
Wie weet voor mij het antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het Huis Anubis is een lied van de Nederlandse actrice en zangeres Loek Beernink dat in 2007 op cd-single werd uitgebracht. De single werd onder de naam Nienke uitgebracht, het personage dat Beernink speelt in de gelijknamige Nickelodeon-televisieserie Het Huis Anubis. Het lied is een uitgebreide versie van de vroegere intro van de serie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Huis_Anubis_(lied)