Hoe komen mensen aan een kijkcijferkastje?

Ik ken niemand die dat heeft en je wordt er ook nooit voor gevraagd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
AWM
14 jaar geleden
En verder... het is geen wonder dat je niemand kent die zo een kastje heeft. 4.000 op de 16 miljoen maakt die kans nogal klein.

Het beste antwoord

Eens met bovenstaande...

Wat ook nog meetelt is dat de deelnemers geheim moeten blijven. Anders zouden ze door partijen benaderd kunnen worden om de kijkcijfers te beïnvloeden. U zult wel begrijpen dat dat niet de bedoeling is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede aanvulling!

Andere antwoorden (1)

Op de site van de Stichting Kijk Onderzoek staat bij veelgestelde vragen over het meedoen:
De panelleden voor het kijkonderzoek worden at random geworven door het onderzoeksbureau. Dit is noodzakelijk om een representatieve steekproef voor heel Nederland te krijgen. Vandaar dat je je ook niet voor het kijkonderzoek kunt aanmelden.

(td)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dode link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima antwoord. +1 (al is het alleen maar om die idiote minduim te neutraliseren...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1