Hoe heet jet liedje wat ze speelde bij de tv kwis de mannen tegen de vrouwen als de mannen een punt haalde ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
12 jaar geleden
Om welk programma gaat het eigenlijk? De nationale IQ-test, eten zij veel, of een andere titel? Of weet je misschien nog wie het presenteerde? Of nog beter, heb je een Youtubelink waarin het liedje te horen is?
Amadea
12 jaar geleden
eten = Weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jongens tegen de meisjes met chantal janzen
Amadea
12 jaar geleden
'k Heb nu van twee afleveringen een stuk gezien, maar de meisjes staan aldoor voor. Kan je niet melden in welke aflevering dat jongensdeuntje dan te horen is? Kost wel erg veel tijd om zo een antwoord op deze vraag te kunnen geven...
Amadea
12 jaar geleden
Dankje, Blij! Voor wie mee willen helpen: vanaf 8.48 te horen op http://www.youtube.com/watch?v=gNitiQ0Yz14&feature=fvwrel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed, bedankt iedereen

Het beste antwoord

'k Heb het mogelijk gevonden: "Chelsea Dagger" van The Fratellis.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed, thanx