Zo typisch mannelijk is het niet. Mijn vriendin die geeft altijd diepe zuchten als ik aan het zappen sla en besluit dan meestal zelf het heft in handen te nemen. Nou ben ik ook wel een watje hierin maar ja dat houd alles in balans zullen we maar zeggen. En zacht een niemandalletje fluitend trok hij zich terug van de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk... >+1

Andere antwoorden (9)

Omdat ze een grotere hekel aan reclameblokken hebben dan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er juist teveel vrouwenprogramma's zijn tegenwoordig! Die willen we niet zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mannen mogen het doen, waar de vrouwen het laten liggen...

De vrouwen oefenen zulke macht uit over de mannen, dat de vrouwen hen toestaan om op de knopjes te mogen drukken van de afstandsbediening... Dan blijven ze braaf en denken dat ze "in charge" zijn...

Vrouwen zijn veel intelligenter dan mannen... Ze schenkt de man zijn speeltje, dan is hij bezig en tevreden...

(Is weer een beetje gechargeerd, maar zo zijn de antwoorden van XiniX, dus neem het met een korreltje zout en kijk wat er wel waar aan is, in plaats van te bijten in de vinger, die ergens naar verwijst)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef 'm even door, dat is dan samsam.
mannen als ik vinden al zappend heel snel een TV-programma waar de vrouw bevrediging bij vindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn op zoek naar een ander soort sentatie: sex (blote vrouwen), auto's, sport. En stoppen dan met zappen. Vrouwen zoeken een film uit en gaan die gericht kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waarom zappen mannen? Omdat ze willen weten wat er nog meer is op de tv. Ze willen niet naar één specifieke uitzending kijken. Ze willen niets missen.

Waarom hebben vrouwen hier zo'n hekel aan? Omdat vrouwen zich richten op één specifiek onderwerp en daar alles over willen weten. Als hun interesse is gewekt willen ze het ook helemaal uitzien."

Het klopt wel, ik als man wil idd niets missen als ik eenmaal TV aan het kijken ben. Wellicht wordt dit nog versterkt, omdat we tegenwoordig verwend zijn door alle keuzes die we hebben vwb het aantal kanalen.

Maar vrouwen kunnen ook best zappen hoor, met name als ze steeds mannenprogramma's tegen komen, zoals Topgear en dergelijke. En dan blijven ze hangen bij GTST of een romantische film of iets dergelijks :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet typisch mannelijk.

Misschien is een man wat anders ingesteld dan een vrouw, en pakt hij de tv gids of krant niet zo snel (want die kan hij niet vinden..)

Ik kan ook best lekker zappen, zeker als er reclame is, en dan vergeet ik weer waar ik eerst naar zat te kijken...

vaak boeit het niet zo, en dan moet je ervoor kunnen kiezen om de tv uit te zetten en iets anders (nuttigs?)te doen, misschien kun je luisteren naar een huisgenoot, of samen eens een lekker wandeling gaan maken , en een gezellig gesprek hebben , in plaats van te hangen... ?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik (vrouw) ben erger dan mijn vriend. Ik kan al zappend 2series tegelijk kijken. Mijn vriend zoekt gewoon 1 serie uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik (vrouw) ben zo gek op zappen dat ik de afstandbediening de zapper noem... als ik eens zin heb om voor de buis te hangen, zap ik me gek, want de meeste programma's vind ik niet boeiend genoeg om lang te blijven kijken... en dan al die vreselijke reclames in films... dan ga ik gauw op een ander kanaal rondkijken...