Ik zoek een pianoliedje dat ik in de serie: family guy hoorde.

Het liedje waarin Lois ontdekt dat peter perfect piano kan spelen. Dan vraagt Stewie om liedje te spelen waarbij Stewie een liftend jongetje na doet (dat liedje bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer Peter dronken is kan hij heel goed piano spelen.

Het beste antwoord

Dat is waarschijnlijk "The lonely man theme" van Joe Harnell, bekend van de film The Incredible Hulk.

Toegevoegd na 20 minuten:
Kleine correctie: de componist heet niet Joe maar John (staat dus verkeerd in de Engelse Wikipedia...).
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup, je was net eerder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa dat is hrm, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Bedoel je deze? http://www.youtube.com/watch?v=9-vconhYQAk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij speelde een stukje theme song van The X-Files..
Maar ik denk ..Is het niet de theme song van The Mary Tyler Moore Show?