Gaat FOX NL seizoen 4 van The Walking Dead uitzenden?

Zie bovenstaande vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ja: FOX zal naast seizoen 3, tegelijkertijd ook seizoen 4 uitzenden. Wanneer seizoen 3 afgelopen is, zullen ze nogmaals seizoen 4 uitzenden.

Speciaal voor de fans van The Walking Dead heeft FOX besloten het vierde seizoen van The Walking Dead binnen 24 uur na de Amerikaanse première uit te zenden.

Voor de fans die sinds 19 augustus de serie op FOX volgen zal seizoen 3 gewoon doorlopen met iedere maandag een dubbele aflevering om 22.00. Om 00.10 zal FOX een 'pre-premiere' van The Walking Dead seizoen 4 uitzenden voor de fans die de serie zo snel mogelijk na de Amerikaanse première in HD-kwaliteit en met ondertiteling willen zien.