Is Leroy van Carglass echt hoofdmonteur?

In de reclame van Carglass is ene Leroy hoofdmonteur bij Carglass. Ik heb een discussie met met vrouw of Leroy echt monteur is of een acteur. Ik vind dat Leroy te slecht acteert om acteur te zijn, mijn vrouw zegt dat het een double jinx is en dat hij expres slecht speelt zodat mensen denken dat hij vast geen acteur is... Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
7.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is echt een leuke vraag:) ik denk dat hij een acteur is. Je kunt op fb de vraagstellen aan Carglass zelf vinden ze vast leuk. Z'o een nieuwsgierige kijker.

Het beste antwoord

Leroy Wachtels uit Goes is sinds 2011 automonteur bij Carglass en werkte in juni 2016 in Breda. Geen hoofdmonteur dus, maar wel een echte automonteur en geen acteur.

De werknemers van het bedrijf kregen een tijd geleden een oproep over een nieuwe reclame die in de maak was. Ze zochten een nieuw gezicht en voor de grap hadden hij en een aantal van zijn collega's zich daarvoor opgegeven.

Voor de monteur was acteren in een commercial een nieuwe gewaarwording. De draaidagen waren best pittig, het grootste deel daarvan moest hij zich focussen op hoe hij spreekt. Telkens moesten fragmenten herhaald en verbeterd worden. Dat was behoorlijk vermoeiend.

De commercial zou eerst drie weken op televisie te zien zijn. Maar het resultaat beviel zodanig dat het al langer meegaat.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Held! Jij bent echt een goeievraaggod.