Waar wordt VI opgenomen? Wie weet wie het barmeisje is? Die met die krulletjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet welke je bedoelt, volgens mij heb ik haar al eerder op tv gezien alleen dan een ander programma of iets. Ik zou het ook wel willen weten -> goeie vraag dus :).

Antwoorden (3)

Mijn vader denkt hilversum.

Dat bar meisje idk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VI wordt in het Hilversumse mediapark opgenomen, om precies te zijn in Studio-6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het barmeisje die ik denk dat je bedoelde is Escha Tanihatu.

Toegevoegd na 56 seconden:
heet*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://sigaarsnor.blogspot.com/2010/08/escha-tanihatu-bardame-bij-voetbal.html