Weet iemand wat voor taal ' Phasmatos Tribum, Melan Veras Raddiam, Onu Pavadus Ponemus.' is? het is een spreuk uit the vampire diaries.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
6.5K

Het beste antwoord

Het is latijn, phasmatis is geest, phasmatos mv dus geesten, bonnie zegt dit omdat ze een oproep doet aan de geesten. er was een goede site met alle spreuken maar ik kan deze niet meer vinden op onderstaande kloppen de spreuken ongeveer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Het is latijn (of althans iets dat sterk latijn lijkt).

Mijn kennis van het latijn gaat niet ver genoeg om te kunnen zeggen of het gebruikte latijn correct is of toch meer 'potjeslatijn'.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toeristenlatijn... het lijkt erop en als je echt wil en een beetje fantasie heb zou je er wel iets van kunnen maken, maar het heeft geen specifieke betekenis... +1