Hoeveel mensen kijken er dagelijks naar GTST??

Ik kijk veel naar GTST en lees op ene site dat 2 miljoen mensen er dagelijks naar kijken. Op de andere staat dat er 500.000 mensen naar kijken maar hoeveel kijken er nu echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 1 miljoen zitten ze meestal. I love gtst
Amadea
12 jaar geleden
Een half miljoen lijkt mij vele malen waarschijnlijker dan 2 miljoen. Die 2 miljoen zullen er misschien af en toe naar kijken. Maar echt dagelijkse volgers van een soap, die zijn er niet zoveel. xJensz: ik heb het nog nóóit gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook nooit!
jc54
12 jaar geleden
Nu kijken er geen, GTST zit nu ook in de zomerstop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je benieuwd bent naar de kijkcijfers van alle programma's bent moet je eens op deze site kijken:
www.kijkonderzoek.nl
Veel succes!

Het beste antwoord

Kijkcijfers 04 t/m 08 juli 2011

Maandag: 1.458.000 kijkers
Dinsdag: 1.365.000 kijkers
Woensdag: 1.414.000 kijkers
Donderdag: 1.571.000 kijkers
Vrijdag: 1.502.000 kijkers (Cliffhanger)

Dus ongeveer Anderhalf miljoen op een avond ;).