Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat Zie ze vliegen niet op rtlxl?

Ik heb de uitzending van gisteren gemist van Zie ze vliegen. Ik kan nergens de uitzending terug bekijken. De eerste aflevering was gisteren op 20-08-2011. Ik zou hem graag terug willen bekijken waar kan dat?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook op Youtube staat de aflevering er niet op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
631
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je kijke op youtube?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien moeten ze het er nog opzetten of doen ze dat met dit programma niet
Je hebt niet veel gemist hoor TV-kantine was veel leuker ik vond het heel erg zwak en hele flauwe humor het viel me erg tegen en kijk er ook niet meer naar maar oke das mijn persoonlijke mening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

RTL (en ook andere omroepen) kiezen er voor welke programma's ze wel aanbieden in 'Uitzending Gemist' of hun variant daarop. Sommige programma's moeten vanwege de rechten tegen betaling aangeboden. Andere programma's worden dat helemaal niet. Dat kan veel redenen hebben. Welke reden is voor ons niet te beantwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook vanavond naar "Come fly with me" kijken, om 21.50 uur op Ned. 3. Dan zie je het origineel; nog leuker :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding