Een directe link is er niet. De krant De Telegraaf is onderdeel van de Telegraaf Media Groep.

En dat bedrijf is o.a. ook actief als televisieproducent bij RTL7 met doelgroepen programma's (auto's, transport)
Ze hebben dus niets met RTL of SBS te maken, maar maken net zoals b.v. Eyeworks en IDTV programma's voor die omroepen.
Wèl heeft TMG de meeste aandelen van de SKY Radio Groep, zoals Classic FM, Radio Veronica en SKy Radio zelf.

Verder doet die groep nog van alles; huis-aan-huisbladen, puzzelboekjes, regionale dagbladen, en ze kopen zo nu en dan iets als Hyves of zo ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De telegraaf is zelf eigenaar van een commerciële omroep te weten Wakker Nederland.
En voor de rest zullen ze ook wel een procentje hier of daar hebben .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wakker Nederland hoort bij de publieke omroep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.
Sommige commerciële omroepen (SBS 6, Hart van Nederland) kunnen een olifant creëren, zonder dat er ook maar een mug in de buurt is. Ditzelfde talent heeft de Telegraaf. En dit slaat blijkbaar aan bij het merendeel van Nederland...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel een band met sbs6, de Telegraaf en Elsevier,eigenaar van de telegraaf hebben een aandelenpakket