Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze serie van Jetix???

Vroeger was er Jetix (2006/2013) wat nu Disney XD heet. Ik ben al heel lang opzoek naar een programma dat ik altijd keek. Het werd altijd rond 11 uur uitgezonden en het ging over een schurk (heel klein mannetje) die een pizzaria had. Er waren een jongen en een meisje die die slechterik altijd tegen hielden. Die schurk had twee grote mannen die er het zelfde uitzagen met een ooglapje die altijd achter hem stonden. Er was ook een aflevering over "de denker" die tot leven kwam. Volgens mij ook een aflevering dat die pizzaria die overstroomde. Het is een cartoon, heel donker met in het intro soort van oranje en gele vlakken op de achtergrond. De slechterik was frans met een baret en streepjes shirt aan. Please iemand help me uit de brand, ik ben al weken aan het speuren maar kan NERGENS een plaatje of laat staan de naam vinden. Hopelijk hebben jullie enig idee

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
DANKJE!!!!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding