zijn er nog meer programmas zoals neonletters en toren c? (mag ook engels)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Scallywagga is een British comedy sketch show
Echt heel leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of je zo iets bedoelt maar mis big bang theory?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Little britain?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je Jiskefet al kent, moet je wel op DVD/internet zoeken want ze maken geen programma's op tv. Zoek ook even op Nieuw Dier (van Neonletters/Draadstaal) die filmpjes zijn echt grappig ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik ook geweldige humor! Wat je dan vast ook mooi vindt:
"Miranda" (tegenwoordig vrijdagsavonds op Ned. 3, maar afleveringen zijn ook via YouTube te zien)
en "Smack the pony" en "Man stroke woman", beide ook via YouTube.
Hilarisch allemaal! Heel veel plezier :-)