Waarom zijn er zoveel slechte programma's op tv?

En als er al iets leuks is, dan is dat op zondagavond om half 12. Op vrijdagavond daarentegen is er de zoveelste b-film.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
4.7K

Antwoorden (11)

PowNed.. Kom er maar in!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat er op tv wordt uitgezonden is gerelateerd aan het interesseniveau van de gemiddelde kijker.

Je weet dus meteen hoe het met Nederland ervoor staat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat jij afwijkt van de massa. Ik ook trouwens. Op het moment dat een onderwerp aanslaat bij de massaconsument, is het logisch dat commerciële media zich daar volledig op focust.
Jij en ik vinden dit doorgaans slecht.
Tip: probeer eens meer te kijken naar publieke omroepen. Of hou je bij het internet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij vind dat er slechte programma's op t.v. zijn, een ander hoeft dit niet te vinden. Voordeel is dat er een on/off knopje op je t.v. zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is op dit moment komkommertijd op TV. Van Januari t/m Maart geldt die periode meestal. Je ziet nu al dat de betere programmering komt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slechte programma's is een kwestie van smaak. Ik 'klaag' ook regelmatig dat er weer niets op tv is. Wat ik zelf denk is dat we verwend zijn. Vroeger had je het te doen met ned 1,2,3 en dan alleen nog 's avonds en woensdag middag. Nu is er zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer ziet en dat de programmamakers van gekkigheid niet meer weten hoe ze kijkers moeten trekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat blijkbaar heel veel mensen het leuk vinden naar "slechte"programma's te kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat slechte TV nou eenmaal voldoende is voor de laag ge-educateerde mensen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kwaliteit kost geld, zodat een beter tv-programma vaak meer geld kost. Tegelijkertijd kun jij voor goede programma's niet meer betalen dan voor slechte programma's; de enige mogelijkheid is dat je wel of niet kijkt.
Hierdoor is een tv-zender niet geprikkeld om een duur, maar kwalitatief goed programma te maken waar mensen veel geld voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de gemiddelde tv-kijker kennelijk niet zo veel interesse heeft voor goede programma's. Net als de vele mensen hier op deze site die er genoegen in scheppen onzinvragen - en antwoorden te geven, i.pv. de site te gebruiken waarvoor deze bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een kwart van de programma's is maar slecht, en die worden op elke zender wel een keer herhaald, dus is er meestal slechte tv.