Wie was jou tvheld vroeger, toen je kind was?

'Onze' kinderen zullen misschien Pokemon over jaren opnoemen (moet er niet aan denken), maar wie was de jouwe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Pippilotta Victualia Kruizemunta Epraïmsdochter Langkous!!!! By far!!!! Toegevoegd op 20-05-2009 11:57:48 oeps... Rolgordijna vergeten... Toegevoegd op 20-05-2009 11:59:47 ik ben jaaaaaren lang met carnaval Pippi geweest... kon ik eindelijk eens al die dingen doen die ik normaal noooooit mocht... en ook nu nog steeds: PIPPI RULEZ....

Vroeger was ik fan van Dexter van dexter's labratory. Jammer dat er geen cartoon network meer is. (tenminste niet via de kabel)

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter%27s_Laboratory

Die monteur van airwolf :)

eh.. pipi langkous... flauw ;-) Voor mij hanibal van A-team!

Aart Staartjes! Die norse doch verstandige Aart...

PowerPuff Girls! En ook barbapappa (en barbabello, barbabientje, barbabob, enz)

Batman - adam west ( en robin), he-man, the lone ranger, Zorro, I spy (de originele serie met bill cosby)

Jill Munroe (Farrah Fawcett) uit Charlie's Angels

Bud Bundy

Michael Knight en MacGyver!

Scooby Doo en Fred Flintstone. Pas veel later ben ik gaan inzien dat het alletwee anti-helden zijn.

Ik ben nog steeds een groot fan van Bugs Bunny en consorten. Zeg maar het Warner Brothers tekenfilm gebeuren... Echt uren voor Cartoonnetwork doorgebracht... En kan nog steeds met mijn fantasie volledig opgaan bij Bassie & Adriaan...

Calimero. Het kleine, zielige, maar toch vaak wel dappere kuikentje met zijn eierdopje. En ook Jerry uit Tom & Jerry, klein, maar dapper en vaak nog aan de winnende hand ook. (mmmm.. nu ik dit zo lees valt het me opeens op dat de zwakkeren mijn helden zijn.... Helden op sokken waarschijnlijk).

Howling mad Murdock!! (A-team)

Bruce Willis als David in Moon Lighting. Ik had een poster van hem in mijn kamer hangen en kon uren bij hem wegdromen. Kijk nog steeds graag naar zijn films (en naar hem... hmmm) Mijn kinderen zullen trouwens inderdaad Pokémon noemen, maar waarschijnlijk ook (en dat vind ik veeeeel erger) Spongebob. Ik snap echt niet dat ze naar die flauwe kul kunnen kijken.

Ivanhoe... ik ken het liedje nog uit het hoofd...

MacGyver, en bushbush

Ha, die Diaantje; Dat waren Simon Templar (Roger Moore in The Saint) en Rawdy Yates (Clint Eastwood in Rawhide. En mijn Grote Voorbeeld natuurlijk.....

Nils Holgerson

Bassie en Adriaan en dat zijn ze nog steeds! ;-)

Ivanhoe , de koene ridder. (met Roger Moore in de hoofdrol)

Pipi Langkous!! :) Bert & Ernie!

boze buurman van ja zuster nee zuster die zij dingen die ik zeker niet mog zegen

Autokat en Motormuis. Maar ik heb daar nooit meer iets van terug kunnen vinden.

McLoud

Floris (van Rosemondt)

Arthur Herbert Fonzarelli

Eigenlijk de bemanning van Star Trek als geheel.

Swiebertje en Pipo de Clown.

Johnny Bravo :D

Iedereen van Cartoon Network

Dat was de orka uit Free Willy : Keiko ;) Helaas is die een aantal jaren overleden. Ik ben nog steeds erge fan van orka's, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Maar Keiko is ook nog steeds een tvheld van mij!! Verder was ik nog meer een dierenfreak, want ik was ook dol op Skippy en Lassie.

Bassie & Adriaan en All-Star van de snorkels

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100