Hoe weet de vertaler van southpark wat die kenny zegt? Ik kan hem in ieder geval niet verstaan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Deze bedrijven (vertalers) krijgen een scriptie van de uigever van de serie aangeleverd. Hierop staat de tekst in originele vorm en dus ook wat ieder personage precies zegt, ook al is het minder verstaanbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij in de Amerikaanse versie engels wordt ondertiteld.
En zijn tekst zullen ze gewoon van de maker van de serie krijgen.
en zo kan de nederlandse vertaler , het dus ook weer voor ons ondertitelen.