Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet de intro van het tekenfilmpje van pippi langkous?

Ik zoek mij een ongeluk op youtube, maar ik kan die intro niet vinden van pippie langkous, dat tekenfilmpje dat gemaakt is anno deze tijd.

De intro begint zo: "wat gaan we doen vandaag, wat gaan we doen vandaag, wat gaan we doen vandaag, wat gaan we doen?"

Ik zing t welleens voor mijn kinderen en nu wilde ik ze die intro laten zien "kijk eens, het is een écht liedje", en ik kan het niet vinden! Alleen oude filmpjes, maar daar heb ik niks aan, want ik wil het moderne tekenfilmpje. Ik heb wel de Scandinavische versie gevonden, maar die wil ik dus niet!

Toegevoegd na 4 uur:
alleen mijn oudste kan lezen, dus aan een songtekst heb ik niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
7.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt er op dat dit liedje (nog) niet op youtube staat. Maar je hebt geluk, want de serie wordt momenteel op Ketnet uitgezonden! 's Morgens van 5 over 8 tot half 9. Als je een aflevering opneemt kan je het altijd terug laten zien! Zie http://yelo.be/programma/pippi-langkous?channel=ketnetcanvas&date=07-07-2011
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding