wie is dat donkere meisje uit de reclame van abn met die krulletjes. ook over mobiel bankieren. waar ken ik haar van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet die van op zoek naar mary poppins en evita? Of is dat weer een andere reclame?
ronaldP
12 jaar geleden
HAd ik ook, volgens mij speelt ze ook in de reclame van McDonalds waar een jongen (beetje 'dorkey) steeds van gedachte veranderd bij een bestelling...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit de kroeg?

Antwoorden (1)

in de hema hing ook altijd een reclamen foto van haar in het restaurant miscien ken je haar daar van