Interactieve tv gaat via diezelfde kabel als internet. Digitenne gaat via de lucht. Het scale van it is vele malen groter dan van digitenne. Er zit ook behoorlijk prijsverschil in. Daarnaast.kan je itv opnemen en stilzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meer zenders, glasvezellijn, mooier beeld, tv recorder enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Digitenne heeft heel slecjte kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met interactieve tv van KPN kunt u films bestellen, opnemen, gemiste programma,s bekijken, beeld stilzetten,
en meerdere zenders bekijken dan met Digitenne.