De PaintZoom van bestofshopping werkt dat in het echt nou ook zo goed als ze doen voordoen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LoL, dat zat ik net ook een minuut geleden te kijken, heb ik al 1000x gezien

Het beste antwoord

Ik heb het filmpje niet gezien, dus kan daar mijn oordeel niet over geven. De voorbeeld foto's op http://www.aanbiedingenvantv.nl/Gereedschap/Paint-Zoom.html doen het wel wat beter lijken dan het daadwerkelijk is. Maar dat doet toch bijna elke reclame.

Het resultaat is heel erg afhankelijk van de kwaliteit van de nozzle die gebruikt is in het apparaat. Ik heb vele van dit soort apparaten verkocht van het merk Wagner, deze maken ook verspuiten voor professionals. Tevens heb ik er ook zelf mee gewerkt.

Mijn persoonlijke mening hierbij is dat het voor muurverf vaak erg goed werkt, simpelweg omdat dit van zichzelf toch vaak al een lichte structuur geeft en de ondergrond niet geheel vlak is. De meeste mensen zullen dus al snel een redelijk tot goed resultaat halen op hun muren. Met enige oefening kun je erg strak je muur spuiten.

Voor normale of watergedragen lakken is het verhaal wel even anders. Meestal is de nozzle, van de goedkope merken, te grof, en is het dus niet mogelijk om een mooi strak resultaat te krijgen omdat de verf er in te grote klodders uit komt. Ook hier is de nozzle bepalend. Mensen die niet geoefend zijn krijgen direct last van druipers in hun werk of een 'gespikkeld' resultaat waarin het wel lijkt of er zand doorheen zit.

Voor al het wat groffere werk is het dus geschikt. Zoals muren, schuttingen etc. Voor het fijnere werk is er enige oefening nodig en wellicht een andere nozzle.

Voor hetzelfde geld wat de PaintZoom kost kun je ook een Wagner aanschaffen met bijna dezelfde eigenschappen. Geef je wat meer uit dan krijg je ook een beter apparaat.

Met al het spuiten moet je ook goed opletten dat er nevel vanaf komt, niet alleen in de spuitzone maar ook er omheen. Ook hier is de kwaliteit van de nozzle belangrijk, maar valnevel heb je toch wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee,natuurlijk niet.Als het zo goed zou zijn,had men geen reclame hoeven te maken.Dus wees verstandig en koop nix.