Waarom is het (RTL programma) "help mijn man heeft een hobby" en niet "help mijn partner heeft een hobby"?

Nu wordt er eigelijk verondersteld dat vrouwen geen overdreven hobby hebben. Terwijl shoppen toch echt bij veel vrouwen tot een verslaving hoort.. Zouden ze bij RTL weten dat die verslaving (vrijwel) niet te verhelpen is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nee, want ze houden de verslaving juist zo graag in stand! Koop tv, leuke producten, kijk eens wat u hier kunt kopen! bladibla...

Het zou overigens inderdaad "help mijn Partner heeft een hobby" moeten zijn... ze zijn gewoon niet zo slim!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ligt aan de doelgroep. RTL wil hiermee een programma maken voor (huis)vrouwen die lekker kunnen kijken naar de (vervelende) mannen van andere vrouwen.

De vervelende hobbies van vrouwen trekken een andere doelgroep of geven een ander gevoel in het programma wat niet in het concept past. Voor dit programma wordt specifiek gezocht naar mannen met vreemde en vooral overheersende hobbies.

RTL weet ongetwijfeld dat dit bij vrouwen net zo vaak voorkomt alleen hebben ze hierover (nog) geen programma gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je inderdaad helemaal gelijk aan.Er zijn ook vrouwen die verslaafd zijn aan plastische chirurgie of vrouwen die geen grens kennen in het aanschaffen van huisdieren.En ook het hele huis vol stouwen met verzamelingen van het een of ander is vrouwen ook niet vreemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is schijnbaar leuk om de man nu te kakken te zetten. Net zoals in "Help mijn man is klusser", "help mijn man kan niet dansen" en "help papa kookt" (of hoe heet die onzin).

Gelukkig zijn er nog andere zenders ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen worden mannen-hobbies als idioot of kinderachtig bestempeld. Het wordt daardoor dus een "leuker" programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een aantal vrouwen willen mannen proberen te veranderen zodra ze getrouwd zijn.
Maar vrouwen stop daar eens mee neem iemand zoals hij is.
niemand is volmaakt beter een man met een hobby dan dat hij elk weekend stom dronken thuis komt
Je kunt de naam van het programma ook veranderen help mijn vrouw heeft geen hobby
Of help mijn vrouw zuurt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zullen minder snel geneigd zijn naar buiten te treden :-)