Wanneer komt Erwin Krol terug op TV ?

Ik vind hem de beste weerman, die we hebben; hij weet het slechtste weer nog fleur te geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Naar aanleiding van het vorige antwoord, waarin iemand stellig beweerd dat Erwin Krol niet meer terugkomt, zonder daarvoor een bron te kunnen geven, heb ik besloten de NOS maar eens te mailen.
Ik heb ze gemaild dat ik Erwin Krol al een tijdje mis en gevraagd of hij soms gestopt is.

Vanmorgen kreeg ik een e-mail terug met de volgende tekst:
"Dank voor uw mail. Wegens omstandigheden is Erwin Kroll tijdelijk niet aanwezig.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Met andere woorden: Het is de bedoeling dat hij nog wel terug komt, alleen weet men niet wanneer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn ze vaag, hè ! Enfin, nu maar afwachten. Bedankt voor je moeite.

Andere antwoorden (1)

Erwin Krol komt helaas niet meer terug :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poos geleden van betrouwbare bron vernomen.
Tevreden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, bij zo'n antwoord hoor je toch wel die "betrouwbare"bron te vermelden, is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eens moolkeesje... maar kikobob. ik snap dat je geen namen kunt noemen, maar ken je hem misschien persoonlijk of werk je bij de NOS ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kwam ter srake op in een praatprogramma op TV. Ik geloof echt niet alles wat ik hoor maar dit was toch erg geloofwaardig.
Als ik deze info op internet lees is het toch ook niet heilig. Is toch ook maar door een persoon neergezet.
Bedankt voor de minnen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heb er net nav je antwoord even 5 minuten googlen aan gewaagd, maar nergens iets te vinden, kortom: ik ben ook heel benieuwd naar de bron.
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt mij pas overtuigen van de waarheid van jouw bewering als je er ook een reden voor kunt vermelden! Waarom zou een weerman plotsklaps verdwijnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de goede man wel met pensioen gegaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kunnen heel veel redenen voor zijn, Amadea, maar als zo iemand van het scherm verdwijnt en je hoort of leest er verder niets over, kun je er van uit gaan, dat er iets aan de hond is, lijkt mij.
@ kikobob, ik heb de minnen gezien en vind dat onrechtvaardig, van mij dus een c-plusje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg leuk deze discussie; het enige wat ik nu weet, is, dat Erwin niet terugkomt. Ik vind dat een verlies voor de NOS, maar er zal wel iets met hem aan de hand zijn. Ik vind Willemijn Hoebink nou niet direct de ideale vervanger. Maar Kikobob, Moolkeesje, Amadea, c4th en Alknobe, u allemaal bedankt voor jullie reacties !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hansan, en zelfs dat weet je niet zeker, er zijn vele mogelijkheden, waar om de heer Krol van het scherm is verdwenen, b.v. haartransplantatie of ( ik hoop het niet ) een ziekte.
We zullen t.z.t. wel op de hoogte worden gesteld.