Op welke acteur of beroemdheid lijkt Charley Speed (Britain's Next Top Model)?

Hij doet me heel erg aan iemand anders denken, maar ik kom er maar niet op wie. Ik heb het idee iemand die ik op tv heb gezien, dus ik denk een acteur of beroemdheid.

Vinden jullie hem op iemand lijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Ik denk eerlijk gezegd aan Joe Jonas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn eerste gedachte is George Michael.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Jean-Claude van Damme?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat in mij opkomt, is dat-ie op Robbie Williams lijkt. Maar als ik wat langer kijk, dan toch weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje George Micheal en een beetje Ricky Martin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ricky Martin zie ik er ook in, +!