Wat voor soort en/of merk rolschaatsen heeft Ceasar Millan (The Dogwhisperer)?

Hij heeft skates met twee grote scheve wielen aan elke zijde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag ja... ik vraag het me ook steeds af als ik ze weer zie... ik dacht eigenlijk dat hij ze speciaal had gemaakt voor zijn werk met de honden, maar zijn zoons hebben dezelfde en als er een 'figurant' moet skaten draagt die ze ook... geen idee dus.

Het beste antwoord

LandRoller skates
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yeah, dat zijn ze :) goed zeg! +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je vlinderr.. Geinige dingen wel hè ; )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, vond ze eigenlijk heel maf met die grote wielen, maar op die site te lezen zijn ze veel beter en stabieler. Ze kosten trouwens ook wel wat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind 156 euro nog wel meevallen. Voor echt goede skates kom je ook aardig in de richting. Misschien proberen vriendjes te worden met meneer Milan want gezien zijn aanwezigheid op de site denk ik dat hij ze gratis of iig tegen sterk gereduceerde prijs krijgt.