hoe heet de acteur van de gamma reclame (2014) ?

aangezien ik de video niet kan vinden op youtube (terwijl het een heel recente reclamefilmpje is), beschrijf ik het hierbij:

de reclame waar ik het over heb gaat over een man in een blauwe overall die op een dak staat te werken ... en die aan het einde van het filmpje al pratende in zijn telefoon in de kuil valt die hij graaft voor zijn zwembad.

Ik wil heel erg graag weten hoe deze acteur heet!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
4.4K

Het beste antwoord

Dat is Max van den Burg.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar de reclame is van Cup a Soup en niet van de Gamma
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Maar de vraag gaat over Gamma, en die acteur speelt in de Cup-a-soupreclame?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Ik denk dat vs zich vergist heeft want volgens mij is dit de reclame die zij bedoelt,er komt wel gamma in voor.
Amadea
9 jaar geleden
Verhip ja, daar haalt hij de "kantoorartikelen"!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee klopt, idd. en het filmpje is ook de juiste. Zo is het niet raar dat ik het niet kon vinden hahahaha Ik dacht echt waar dat het van de gamma was, gezien die blauwe overal en dat geknutsel aan zijn huis.. dank je wel!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maria16 de gammawinkel zelf komt er in voor, maar hij rept met geen woord over de gamma.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nogmaals bedankt voor je antwoord!