Ik denk Jon, jij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk eigenlijk Anniek... ze doet zo verdacht

Andere antwoorden (7)

Viviënne van den Assem is de mol. (mooie dame)

kijk maar eens goed naar de hints op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk Anniek, die gedraagt zich iets té verdacht, zeker de laatste afleveringen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zat al een tijdje op Aniek en ze is wel als een van de laatste over. Maar ik vind John toch ook erg verdacht. Maar mijn gevoel zegt Aniek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor mij is het Anniek. Maar misschien heb ik wel last van de welbekende tunnelvisie. Maar misschien is het Vivienne ook wel. Anniek en Jon stemden beiden op elkaar. Maar als Vivienne het nu daadwerkelijk is, is zij dus ook de winnaar. Dus ik hou het nog even open, maar ik denk Anniek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik dacht, en denk nog steeds, aan jon als de mol hoewel ik steeds meer twijfel.
Er word in de afleveringen vaak en veel verwezen naar de mogelijkheid dat hij de mol is waardoor ik er juist meer aan begin te twijfelen. Altijd vervelend dat niet alleen het verwerken van de informatie die je krijgt er toe doet maar ook kijken naar welke informatie je krijgt. Spannend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kijkers;

De opsomming van alle hints maakt voor mij Anniek de meest waarschijnlijke mol. Net zo'n soort mol als dat meisje van het jeugdjournaal enkele jaren geleden. Bovendien was zij de enige die in aflevering 1 op de achterbank van de taxi de gordel droeg (en dat is echt waar!).... ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En het was dus tóch Jon. Daar heb ik me behoorlijk op verkeken.