Hoe oud is Spongebob eigenlijk?

Ik vroeg me dat af. Want hij gedraagt zich als een kind maar hij heeft wel een huis en een baan...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een close-up van zijn rijbewijs in de afleveringen "Sleepy Time" en "No Free Rides" laat zien dat hij werd geboren op 14 juli 1986. Dit zou betekenen dat hij 24 jaar is.

Dit word nooit verteld in de afleveringen, ik zou zeggen 15 of 16 ofzo, maar hij heeft geen leeftijd.

Ik heb een Engelse site gevonden, en daar staat zijn geboortedatum op, namelijk 14 juli 1986. Nu kun je nagaan dat Spongebob 25 jaar oud is, en over dik 2 maanden alweer 26 wordt! Toegevoegd na 42 seconden: 25 moet 24 zijn 26 moet 25 zijn Beetje slecht van mij

Bronnen:
http://spongebob.wikia.com/wiki/SpongeBob_...

Ik durf te wedden dat de makers daar ook geen antwoord op hebben. Het is iemand die een baan heeft en een eigen huis. Gedraagt zich als een 10 jarige (of jonger) maar op het moment dat ze er een leeftijd op zetten verpest dat de illusie op spongebob die kinderen hebben omdat ze er bijvoorbeeld dan elk jaar een jaar bij op tellen en spongebob hoort geen leeftijd te hebben dat iedereen zich een kind kan voelen. Maakt niet uit wat je leeftijd is

zelfde om te vragen hoe oud kwik kwek en kwak zijn ...: al bijna 50 jaar (weet niet pressies) terwijl ze ook nog kind zijn ...

Het is een mannetje he... dus dat hij zich als een kind gedraagt maar wel een huis en baan heeft is dan niet zo raar meer ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100