Wat is er nu zo leuk/boeiend aan Mad Men?

Iedereen heeft het er over en zelfs in de FD en NRCnext staan artikelen erover maar wat is nu hetgeen wat het zo boeiend maakt? Wat maakt dat het zoveel fans heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

De Sopranos .......... dat was de vorige serie van de makers , dat was heel goed , dus werd erg uit gekeken naar Mad Men ............ maar it sucks ........ BIGTIME
het is gewoon niet leuk , en ook de setting (reclamewereld jaren 60) vind ik totaal oninteressant .
De serie krijgt heleboel prijzen , maar vergeleken met de sopranos vallen de kijkcijfers (NL) zwaar tegen ...
Als je dit zegt tegen fans van de serie dan zeggen ze dat je het gewoon niet snapt ....... dus mensen , leg eens uit (mad peeps)

Toegevoegd na 51 seconden:
zijn er zoveel fans , of een kleine harde kern ... ??? ik denk het laatste .....