Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is het beeldscherm altijd spiegelbeeldig als je een aflevering van victorious kijkt op youtube?

Als ik een afbeelding van victorious op youtube terug kijk, dan krijg ik altijd het beeld spiegelbeeldig. Hoe komt dat, en hoe krijg je dat weer normaal? Is het een instelling. Je merkt het vooral aan hoe de mensen staan, en de aftiteling.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat doen veel uploaders zelf, omdat de eigenaar van het programma de filmpjes anders laat verwijderen door Youtube. Deze kan waarschijnlijk de filmpjes herkennen als ze in de normale versie worden geupload, dus is dit een veel voorkomende oplossing daartegen. Het enige wat je hier eventueel tegen zou kunnen doen is het filmpje downloaden en het weer spiegelen, maar dat lijkt mij een beetje teveel moeite ervoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat word gedaan om de automatisch programma's van Youtube te omzeilen, die constant op zoek zijn naar materiaal waar copyright op zit.
Door het in spiegelbeeld te zetten, kan het programma het niet herkennen en blijft het staan.

Toegevoegd na 36 seconden:
Vaak word het toch nog wel verwijderd, omdat er ook handmatig gecontroleerd word. Mensen herkennen het uiteraard wel :)
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Anders schenden ze het copyright.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding