Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zenden sommige tv-zenders 24/7 uit,terwijl ze allemaal herhalingen uitzenden?

Als ik kijk naar carchannel,die zenden niks dan herhalingen uit.Ik ben een echte auto en motorsportliefhebber,maar ik hoef eenzelfde race niet 10x te zien.Nu is het wel makkelijk om als antwoord te geven:"Zodat andere deze race op een ander tijdstip kunnen zien",maar als ze die race na 5x uit te zijn gezonden nog niet hebben gezien,boeit het niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Knuffelbeer;

Goedkope manier de om zendtijd te vullen. Bovendien gaan ze ervanuit dat het signaal per sateliet de hele wereld over gaat en bijna niemand 24 uur achter elkaar zit te kijken. Maar knullig is het inderdaad, zeker als je voor zo'n zender extra betaalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een kwestie van geld. Ieder programma kost (veel) geld om te maken en het budget is beperkt, vooral bij een klein kanaal als carchannel. Het is dan goedkoop om veel herhalingen uit te zenden.

Bij grotere zenders zie je dat ook. Kijk naar TopGear, daar zag ik twee weken geleden de introductie van de Bentley Continental GT (die is dus van 2003!) We zitten vaak naar heel oud nieuws te kijken, ook omdat er niet voldoende programma's worden opgenomen om alle tientallen/honderden zenders dagelijks van unieke beelden te voorzien.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Goedkoop om je zendtijd te vullen, en het staat goed bij je reclame stunt.
`Wij zenden 25 uur per dag uit`, staat natuurlijk beter als ´Wij zenden maar 8 uur per dag uit, maar herhalen dat 3 x`

En dit zijn dan de nadelige kanten, maar er zijn ook goede kanten aan.

Als je nu een keer een programma mist kan je hem op een later tijdstip nog eens terug zien.

En als ze 24 uur een vullend programma hebben dan moet je misschien jouw favoriete programma om 4 uur ´s nachts kijken. denk niet dat dat gaat werken.

al met al. heeft het dus zijn voor en zijn tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding