Welke Nederlandse programma's worden in HD opgenomen?

Ondanks dat de meeste zenders tegenwoordig in HD uitgezonden worden, wordt naar mijn idee nog maar een paar programma's ook daadwerkelijk in HD opgenomen bewerkt en in native HD uitgezonden. Van Studio Sport kan je bijvoorbeeld goed zien dat het in HD opgenomen is.

Wie weet welke programma's er in HD worden opgenomen, links naar lijstjes zou helemaal mooi zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Heb jij een electronische gids op je decorder??
want deze geeft bij elke progamma aan als het echt in HD is.

Helaas heeeel weinig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de bron staat een klein artikeltje over HD-progamma's. Hoop dat je er iets aan hebt!