probeer watchseries.eu of .com weet ik niet meer precies. Daar hebben ze heel veel series die je online kunt kijken, degrassi zullen ze vast ook wel hebben. Deze series kun je kijken zonder betaling. Je kan dan meestal uit verschillende kopjes kiezen waarmee je m wil kijken. De beste om te kijken zijn via:
gorillavid, divx, videoweed, putlocker, sockshare. Druk dan op continue en dan kan je kijken. Komt af een toe wel reclame tussendoor maar die kan je skippen. Hoop dat je er wat aan hebt. Have fun watching.