wat is een duckface?

zag bij mijn vrouw, jouw vrouw dat er eentje gevraagd werd een duckface te maken voor de webcam.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Het beste antwoord

Een trieste en tragische epedimie treft veel leuke en minder leuke meisjes op het internet. De "Duck-Face" is een bedroefende gezichts expressie van een meisje welke haar lippen tegen elkaar aan druk om de bek van een eend na te doen.

De verspreiding van deze ziekte gebeurt voornamelijk op Socal Media sites.

Symptomen van een Duck-Face doen zich voor als lippen die naar voren zijn gedrukt, vaak gecombineerd met een zware eye-liner. Na jaren bloot te zijn gesteld aan deze ziekte, lijkt de Duck-Face onvrijwillig steeds weer terug te komen. De combinatie met alkohol versterkt deze symptomen nog meer.

Deze epidimie doet zich voornamelijk voor bij vrouwen, maar ook een klein percentage van de mannen zijn positief getest op dit Duck-Face verschijnsel.

Bijverschijnsel is een hand die het "peace" gebaar maakt alsof ze nog maar 2 vingers hebben, wat ze er nog meer als een idioot uit laten zien. Als je deze signalen ziet bij een van je vrienden of familie, toon ze dan dit bericht voordat de ziekte zich verder verspreid!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een duckface houdt in dat je je lippen tuit alsof je iemand een kus gaat geven. Het is/was erg populair om een foto van je zelf te maken met een duckface en deze te posten op sociaal media
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door dit gezicht te trekken lijk je een beetje op een eend met een snavel, vandaar de naam
Dat doen mensen vooral op selfies tegenwoordig. Je doet dan je lippen bij elkaar en zo lijkt het alsof je gaat zoenen. Je probeert je lippen dan als een eendenbek te doen,