De tv-zenders mochten tot ergens in 2007 volgens EU-regels maar drie uur op een etmaal reclame toestaan, maar dat maximum is losgelaten. Er blijft wel een maximum van twaalf minuten per uur, wat betekent dat er in een etmaal in totaal 4 uur en 48 minuten reclame mag worden uitge- zonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, vorig jaar mocht je 12 minuten per uur reclame uitzenden als tv-zender. Sowieso SBS6 had deze 12 minuten overschreden, het was eens in het nieuws te horen.