Hoe heette die serie ook alweer?

In de mid-jaren 90 was het elke werkdag 's avonds rond 11 op ik dacht RTL. Het was een politie/detective serie met in de hoofdrollen een man en een vrouw van achter in de 30. Het speelde zich af in een stadje aan een strand in de VS (Miami?) In seizoen 5 krijgen de man en vrouw eindelijk een verhouding. het seizoen daarop werden de rollen over genomen door andere acteurs en de serie stopte vrij snel daarna.
Ik herinner me veel fel-gekleurde kleding en achtergronden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.4K

Het beste antwoord

Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes! Dat was hem! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met heel veel dank ook aan Lopendvuurtje!

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moonlighting met cybil sheperd en Bruce willis, dat is hem 100% zeker, komische detective.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://en.wikipedia.org/wiki/Moonlighting_(TV_series)

Toegevoegd na 7 minuten:
Okay poging twee:

Sweating Bullets

Toegevoegd na 8 minuten:
Dit was dan weer gegoogled en iemand anders had kennelijk ook het probleem:

http://www.hawaiianshirtfriday.net/series-from-the-8090s-about-a-detective-that-wore-hawaiian-shirts-open-and-shorts-and-had-a-pony-tail/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, dat is hem ook niet. Er speelden geen echt bekende acteurs in...
Ik ga nu wel eens naar Moonlighting kijken :)
Antoni
14 jaar geleden
Sweating Bullets, dat moet hem zijn!
Antoni
14 jaar geleden
Sweating Bullets heette bij ons Tropical Heat: http://www.imdb.com/title/tt0101226/
Bedoel je misschien Acapulco H.E.A.T.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou ook nog baywatch nights kunnen zijn. Dat leek op baywatch maar dan was het meer een detective serie