Hoeveel seizoenen zijn er vsn glee en hoeveel afleveringen zitten daarin?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben super erg fan van Glee en ik weet niet of je hyves hebt maar op hyves is er een hyve die Glee heet en daar staan alle afleveringen op. Ik kopieer ze wel ff EPISODES- Seizoen 1 aflevering 1 - Pilot aflevering 2 - Showmance aflevering 3 - Acafellas aflevering 4 - Preggers aflevering 5 - The Rhodes Not Taken aflevering 6 - Vitamin D aflevering 7 - Throwdown aflevering 8 - Mash-Up aflevering 9 - Wheels aflevering 10 - Ballad aflevering 11 - Hairography aflevering 12 - Mattres aflevering 13 - Sectionals aflevering 14 - Hell-O aflevering 15 - The Power of Madonna aflevering 16 - Home aflevering 17 - Bad Reputation aflevering 18 - Laryngitis aflevering 19 - Dream On aflevering 20 - Theatricality aflevering 21 - Funk aflevering 22 - Journey EPISODES - Seizoen 2 aflevering 1 - Audition aflevering 2 - Britney/Brittany aflevering 3 - Grilled Cheesus aflevering 4 - Duets<-- Nederland aflevering 5 - The Rocky Horror Glee Show aflevering 6 - Never Been Kissed aflevering 7 - The Substitute aflevering 8 - Furt aflevering 9 - Special Education aflevering 10 - A Very Glee Christmas aflevering 11 - Glee Super Bowl aflevering 12 - Silly Love Songs aflevering 13 - Comeback (15 februari 2011)<--U.S.A aflevering 14 - Blame it on the Alcohol(22 februari 2011) aflevering 15 -Sexy (8 maart??) Zooo dit zijn ze Veel plezier!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100