Kan iemand mij in het kort de stamboom van de serie The bold and the beautiful uitleggen?

Na jaren heb ik het weer eens gekeken en wil graag weten hoe het allemaal zit.Ben niet van plan het te volgen maar ben benieuwd hoelang je het kunt missen zonder de verhoudingen te snappen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
20.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, ha, ha! Ik volg het ook al járen. Ik zou zeggen kijk even op de website van SBS6, daar worden de (incestueuze) familie relaties precies uitgelegd.

Het beste antwoord

Eric,
getrouwd geweest met Stephanie en Brooke.
Kinderen met Stephanie: Ridge, Thorne, Felicia en Kristen.
Kinderen met Brooke: Rick en Bridget.

Ridge,
(meerdere malen) getrouwd geweest met Taylor Hayes en Brooke Logan.
Kinderen met Taylor: Phoebe, Steffy en Thomas.
Kinderen met Brooke: RJ

Thorne,
Getrouwd geweest met Macy Alexander (dochter van Sally Spectra) en Darla Einstein.
Kinderen met Darla: Alexandria

Brooke,
zus van Storm, Donna en Katie
Getrouwd geweest met: Eric, Ridge, Thorne, Grant Chambers en Nick Marone. Buitenechtelijk kind (Hope) met Deacon Sharpe. Voor overige kinderen zie Eric en Ridge.

Rick,
Getrouwd geweest met Amber Moore.

Bridget,
Getrouwd geweest met Nick Marone en Deacon Sharpe

Nick,
Zoon van Massimo Marone en Jacqueline Payne

Sally Spectra,
Getrouwd geweest met Clarke Garrison.
Kinderen: CJ Garrison

CJ Garrison
Getrouwd geweest met Becky Moore (zus van Amber)

Toegevoegd na 5 minuten:
Kan zijn dat ik hier en daar iemand vergeet, maar in grote lijnen is dit het toch wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje, dat is een puzzle... ;-) Ik kan het plaatje in de bron ook niet zo goed terugvinden.
Als ik het goed begrijp is Brooke inmiddels oma???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het je echt niet kunnen vertellen. Wat ik wel weet is dat op een gegeven moment Ridge Taylor verlaat en naar Brooke gaat, zij wilde hem echter niet terug maar hij hield voet bij stuk om haar te overtuigen dat hij altijd van haar gehouden heeft. Bridget is intussen zwanger van Nick, het kind Nicole sterft echter na de bevalling wat het einde betekent voor het huwelijk. Bridget beseft dat Nick eigenlijk van haar moeder houdt en moedigt hem aan om voor haar te gaan. Nick kan nog net de huwelijksceremonie van Ridge en Brooke tegenhouden. Massimo die vroeger er alles aan gedaan heeft om Brooke van Ridge weg te houden heeft zijn kozak nu gedraaid en beveelt Brooke om bij Ridge te blijven. Ridge probeert Brooke weer te verleiden in de slaapkamer en Nick is gebroken als hij ziet dat ze op zijn avances in gaat. Toch kiest Brooke weer voor Nick, ze besluiten echter om niet te vrijen tot de scheiding met Bridget voltooid is. Door de terugkeer van haar vader is Brooke helemaal van de kaart. Ze neemt pillen en Ridge die nog steeds probeert haar terug te winnen gaat met haar naar bed zonder te weten dat ze pillen nam en niet goed wist wat ze deed. Iedereen is kwaad op Ridge als het uitkomt, hij verwijt zijn moeder echter dat zijn relatie met Brooke is stukgelopen en krijgt een hartaanval. In het ziekenhuis roept hij Brooke's naam en Stephanie beseft eindelijk dat hij Brooke nodig heeft en belt haar, Brooke wil echter niets horen van Stephanie en amuseert zich met Nick. Ook het huwelijk met Nick loopt spaak nadat hij Brooke bedroog met haar dochter Bridget. Brooke en Ridge kwamen weer bij elkaar, maar nadat Brookes zoon Rick een affaire begon met Ridges dochter Phoebe en Ridge Rick in elkaar sloeg verliet Brooke Ridge opnieuw. Ze probeerde opnieuw een relatie aan te knopen met Nick, maar die was inmiddels verliefd geworden op Taylor. Nadat Taylor en Nick besloten een kind te nemen trok Brooke zich terug. Inmiddels begon Ridge een relatie met Ashley Abbott die van Genoa City naar Los Angeles verhuisd was. Brooke kon deze tegenslag niet verwerken en belandde in een diep dal waarbij ze zelfs het hoederecht over haar kinderen verloor. Stephanie huurde iemand in om Brooke nog dieper in het dal te duwen, maar dit liep verkeerd af en Brooke werd verkracht waardoor ze weer steun zocht bij Ridge. Uiteindelijk verbrak Ridge de verloving met Ashley en verenigde zich weer maar eens met Brooke. Tot ver dus geen oma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, ja, dank je. Nu weet ik waarom ik al jaren niet heb gekeken. Het gaat eigenlijk nergens over... ;-)