Kan iemand mij in het kort de stamboom van de serie The bold and the beautiful uitleggen?

Na jaren heb ik het weer eens gekeken en wil graag weten hoe het allemaal zit.Ben niet van plan het te volgen maar ben benieuwd hoelang je het kunt missen zonder de verhoudingen te snappen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Eric, getrouwd geweest met Stephanie en Brooke. Kinderen met Stephanie: Ridge, Thorne, Felicia en Kristen. Kinderen met Brooke: Rick en Bridget. Ridge, (meerdere malen) getrouwd geweest met Taylor Hayes en Brooke Logan. Kinderen met Taylor: Phoebe, Steffy en Thomas. Kinderen met Brooke: RJ Thorne, Getrouwd geweest met Macy Alexander (dochter van Sally Spectra) en Darla Einstein. Kinderen met Darla: Alexandria Brooke, zus van Storm, Donna en Katie Getrouwd geweest met: Eric, Ridge, Thorne, Grant Chambers en Nick Marone. Buitenechtelijk kind (Hope) met Deacon Sharpe. Voor overige kinderen zie Eric en Ridge. Rick, Getrouwd geweest met Amber Moore. Bridget, Getrouwd geweest met Nick Marone en Deacon Sharpe Nick, Zoon van Massimo Marone en Jacqueline Payne Sally Spectra, Getrouwd geweest met Clarke Garrison. Kinderen: CJ Garrison CJ Garrison Getrouwd geweest met Becky Moore (zus van Amber) Toegevoegd na 5 minuten: Kan zijn dat ik hier en daar iemand vergeet, maar in grote lijnen is dit het toch wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100